Alla inlägg under januari 2016

Av Elin Eklund - 9 januari 2016 06:48

Sista dagarna på 2015 gick med raket fart. Jag jobbade såklart hela veckan samtidigt som vi försökte hitta på saker med gästerna och barnen som hade jullov. Vi kom äntligen iväg till Atmosphere, baren i burj Khalifa

En riktigt kul och lyxig kväll. Det är inte ofta som jag och Jocke unnar oss att gå ut och njuta av Dubais nattliv. Nyårsafton firade vi hemma. Jag kom hem vid 20-tiden till dukat bord och super god middag.

Tindra tappade sin första tand på nyårsafton så ett bättre avslut än så kunde vi inte få. Melvins somnade innan jag kom hem men Tindra kämpade på fram till tio tiden. Vi hade tänkt smyga ut och titta på fyrverkerierna men vi tappade lusten när vi såg Address Hotell mittemot burj Khalifa stå i lågor. Kändes väldigt magstarkt att de trots branden körde sin fyrverkerishow bara några hundra meter bort. Det var viktigare att få slå världsrekord ännu en gång i fyrverkerier än att tänka på alla människor
som flydde i panik från en brinnande skyskrapa. Ytterligare ett bevis på hur de styr landet och mörkar allt det hemska som händer.

Våran alldeles egna mästerkock. Världens bästa pappa och morfar som lagar bästa maten!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards