Alla inlägg under april 2016

Av Elin Eklund - 30 april 2016 19:48

Som vanligt firade vi Valborg på kyrkan även i år. Som tur var hade vi en molnig dag så det var inte alltför varmt.

En mysig eftermiddag som alltid med korv, räksmörgåsar, fiskdamm. Det bjöds även på sång och tal innan brasan tändes

Av Elin Eklund - 29 april 2016 18:49

Vanda spenderade sin sista dag på Dubai Mall. Jag och Tindra mötte upp henne efter skolan sa åkte vi upp i Burj Khalifa tillsammans.

Vi stannade sen och åt middag på en ny restaurang som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på. De hade italienskt och japanskt, skum mix men det var super gott. Vi satte ute och hade bästa utsikten över vattenspelen och burjen

Av Elin Eklund - 27 april 2016 07:11

I lördags kväll kom min näst kusin Vanda på besök. Hon har varit på Sri Lanka och surfat och passade på att stanna i Dubai magra dagar. Vi har varit nere i "gamla" Dubai och gått i soukerna, varit på stranden och shoppat i Mirdif.

Igår eftermiddag var vi på miniorerna medans Vanda åkte på ökentur. Det var fullt ös på kyrkan med massor av barn och vi bakade pizza bullar till middag. Sen blev det självklart sångstund med bästa Malin och Markus

Av Elin Eklund - 23 april 2016 17:48

Så var det äntligen dags för Melvin att få bli Student of The week.

-"Mamma jag fick den när jag var en super star" Så glad och nöjd min lilla skolpojke som kämpar på med sina nummer och bokstäver.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards