Alla inlägg under september 2016

Av Elin Eklund - 15 september 2016 22:34

och badade, alla tre. Jag, Tindra och Melvin i underkläderna, jag hade nämligen glömt påsen med badkläder hemma. Men det gick bra och Melvin tog sig ett naken dopp. Helt fantastiskt! Det var inte kallare än i somras

Och imorse lämnade vi ön. Vi tog flyget från Visby sen for vi direkt hem till Dubai.

En ATR flög vi, första gången för barnen så det var lite kul. På Arlanda lekte vi och åt både lunch och fikade innan vi träffade Edith och barnen som också flög hem idag. Kul för barnen med lite sällskap

Tyvärr har de tagit bort alla lekplatser på f-piren. Så synd eftersom mina barn älskade att få leka och klättra på flygplanet och helikoptern som stod innan passkontrollen. Nu fick de nöja sig med att springa omkring på de tomma ytorna. Resan gick bra trots den långa dagen

Av Elin Eklund - 14 september 2016 14:26

vi har haft här på öjn. Jag vill bara stanna tiden och få njuta av ölivet någr dagar till. Jag och Tindra har klippt oss. Tindra fick både platt och lila hår, så nöjd.

Barnen fick busa av sig på mini huset medans jag och mamma handlade middag på Ica och jag passade på att köpa första julklappen.

Det jag saknar mest när jag kommer hem är att få springa ute i naturen i den friska luften. Och utsikten är oslagbar!

Av Elin Eklund - 13 september 2016 08:59

Vi kom hem, flyttade började ny skola så blev det Eid och de bestämde med kort varsel att stänga skolorna hela veckan. Jag och barnen packade snabbt våra väskor och for hem. Tindra skulle till ögonläkaren här i Visby den 23 september men vi lyckades boka om tiden till idag. Men nu blev läkaren sjuk så vi håller tummarna att hon är tillbaka imorgon. Vi har iallafall haft helt fantastiska dagar här i Sverige. Vi började med några dagar i Sigtuna så vi hann träffa kusinerna. Så underbart att lämna värmen och sanden och få njuta av det vackra vädret här hemma. Vi har haft strålande sol och varma dagar. Igår tog vi båten över till öjn och det kändes som vår.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards