Direktlänk till inlägg 31 oktober 2018

Sista dagarna

Av Elin Eklund - 31 oktober 2018 20:09

i Florida så hann vi med lite shopping. Halloween saker och lego stod högst på listan. Förutom det så var både jag och Tindra rätt besvikna på shoppingen. Tindra hittade lite små saker och lite kläder och jag ansiktekräm. Men det kan även bero på att vi inte spenderade så mycket tid på det. Det var inte direkt Melvins favorit utflykter. Däremot så fick barnen prova på en vågmaskin och de var riktigt duktiga båda två.

På kvällen var det super mysigt längs strandpromenaden och de hade en liten marknad ute på piren. Barnen hoppade studsmatta och vi åt middag på en super god mexikansk restaurang

Sista dagen blev det halloween pyssel på hotellet. Barnen fick göra egna armband och grilla marshmallows.

Resan hem var lång men den gick bra. Värst för Tindra som knappt kunde sova nåt som vanligt. Nu några lediga dagar innan jobb och allvar börjar.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Elin Eklund - 13 januari 2022 15:03


Händer inte så sjukt mycket här i mitt lilla rum. Satt ute och åt frukost idag, skönt med lite frisk luft. Vädret är verkligen toppen nu. Det är nästan lite kallt på morgonen. Fredag imorgon, sen helg. Fortfarande ovant med vanlig helg här, lördag oc...

Av Elin Eklund - 11 januari 2022 15:07

Eller dag 5 egentligen. Sjukt svårt att inte bli helt koko av att ligga instängd på rummet. Mår betydligt bättre idag även om hjärtat spökar en del. Känner mig sjukt seg och har nästan lite huvudvärk men tror det är mer seghet än att jag är sjuk. I f...

Av Elin Eklund - 10 januari 2022 12:23


Så var det dags för mig att testa positivt. Kändes som en tids fråga bara nu när alla är sjuka. Helt galet hur fort det sprids just nu. Jag jobbar igen sen mitten på Augusti. Det känns lite så där att vara tillbaka på jobbet. Saker och ting har verkl...

Av Elin Eklund - 19 februari 2021 05:29

Tyvärr gick det inte att åka hem till Sverige och åka skidor. Det fick helt enkelt bli en staycation här istället på Lapita vid Dubai Parks. Det var länge sedan vi var här sist så kul att komma tillbaka och några nya rides hade de öppnat. Värl...

Av Elin Eklund - 1 februari 2021 18:56

Jag är så lycklig i hel kroppen att mitt knä börjar läka ihop. Fortfarande väldigt svagt och lite ont men nu kan jag promenera iallafall ?????? Lyckost mig! Jag halkade i trappen sent den 25:e december. Jocke jobbade och jag skulle kolla om nyckeln s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards