Direktlänk till inlägg 26 december 2018

Julafton

Av Elin Eklund - 26 december 2018 21:05

Det blev en stund lek ut i det kalla vintervädret -10 grader, friskt och härligt

Sen piffade vi till bilen innan vi for ut till Arlanda.

På vägen hem åkte vi på tomteskums jakt. Det var slut överallt, ICA, Coop, Lidl men tillslut hittade vi på Cirkle K. Sen for vi hem och mötte upp kusinerna. Det blev fullt ös med Kalle Anka, tomte och julklapps öppning innan vi intog julbordet.

Alla barn var nöjda med julklapparna och årets överraskning på julbordet var vegetarisk julskinka. Helt ok! Sen dansade vi runt granen innan kusinerna for hem igen. Så rolig och lyckad dag med hela familjen samlad.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Eklund - 13 januari 2022 15:03


Händer inte så sjukt mycket här i mitt lilla rum. Satt ute och åt frukost idag, skönt med lite frisk luft. Vädret är verkligen toppen nu. Det är nästan lite kallt på morgonen. Fredag imorgon, sen helg. Fortfarande ovant med vanlig helg här, lördag oc...

Av Elin Eklund - 11 januari 2022 15:07

Eller dag 5 egentligen. Sjukt svårt att inte bli helt koko av att ligga instängd på rummet. Mår betydligt bättre idag även om hjärtat spökar en del. Känner mig sjukt seg och har nästan lite huvudvärk men tror det är mer seghet än att jag är sjuk. I f...

Av Elin Eklund - 10 januari 2022 12:23


Så var det dags för mig att testa positivt. Kändes som en tids fråga bara nu när alla är sjuka. Helt galet hur fort det sprids just nu. Jag jobbar igen sen mitten på Augusti. Det känns lite så där att vara tillbaka på jobbet. Saker och ting har verkl...

Av Elin Eklund - 19 februari 2021 05:29

Tyvärr gick det inte att åka hem till Sverige och åka skidor. Det fick helt enkelt bli en staycation här istället på Lapita vid Dubai Parks. Det var länge sedan vi var här sist så kul att komma tillbaka och några nya rides hade de öppnat. Värl...

Av Elin Eklund - 1 februari 2021 18:56

Jag är så lycklig i hel kroppen att mitt knä börjar läka ihop. Fortfarande väldigt svagt och lite ont men nu kan jag promenera iallafall ?????? Lyckost mig! Jag halkade i trappen sent den 25:e december. Jocke jobbade och jag skulle kolla om nyckeln s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards