Alla inlägg den 19 augusti 2019

Av Elin Eklund - 19 augusti 2019 22:52

Jocke kom hem ett par dagar över helgen så jag passade på att åka in till stan på tjejmiddag hemma hos Anna tillsammans med Agnes. Super kul att träffa alla tjejerna igen och saknar att inte ha nåt riktigt bra tjejgäng hemma i Dubai. Vi sover över hos Anna och på morgonen tog jag tunnelbanan och Djurgårdsfärjan där jag mötte upp Jocke, mormor och barnen. Tindra har längtat hela sommaren och glädjen över detta armband var obeskrivligt!

Äntligen klarade hon 140cm gränsen. Nu är det bara Melvin kvar men för honom dröjer det nog 2 år till. Hon åkte snake, insane katapulten, jetline och en massa annat läskigt som jag aldrig skulle våga mig på. Tyvärr dog min telefon under besöket så kunde inte ta några kort utan använde Jockes mobil som sitter på flyget till Dubai.

Efter lunch kom Simon, Frida, Wilma och Emil. Jag och mormor vann på choklad hjulet och Melvin vann på chips hjulet, lyckan var total! Precis vad han ville vinna mest av allt. Simon gick ut stort och började med insane tillsammans med Jocke, Tindra och Wilma.

Nästan inga köer och lite folk hela dagen så en perfekt dag att gå på Gröna Lund, dagen innan skolstart i Stockholm. Nöjda, glada och lite halvt illamående körde vi mot Sigtuna.

Av Elin Eklund - 19 augusti 2019 22:32

Nu har vi varit här i drygt en vecka. Dagarna bara försvinner... Vi har mest bara lekt, haft kusinerna på besök, spelat minigolf och gått promenader.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards