Alla inlägg den 29 november 2013

Av Elin Eklund - 29 november 2013 15:47

har jag haft de senaste dagarna. Har klarat mig från jobb både en natt standby och en tidig morgon standby, super lyxigt. Vi har mest tagit det lungt och hängt här hemma eftersom de annonserade att Dubai vunnit expo2020 och därmed stängde alla skolor i torsdags. Denna info kom runt 22-tiden kvällen innan så det är tur man har barnflicka eftersom våra jobb struntar i om det är helgdag eller inte. Planen är att de ska fira detta och nationaldagen som är den 1:a december i 6 dagar så ingen skolan förens på onsdag. Igår kväll mitt i läggningen ringde Crew Control. Jag var inne hos M så T svarade och jag tror de la på då? I vilket fall som helst så fick jag inte tag på dem förens en timme senare och de skulle fråga om jag kunde komma in och jobba natt. Tur att T svarade för de hade redan hittat någon när jag pratade med dem. Jag har plockat fram alla adventsljustakar här hemma och ville absolut inte missa en mysig kväll hemma med alla fina ljus. Imorgon kör jag en tidig Damman så hoppas verkligen att jag slipper ändringar för efter den så väntar två 12-timmars pass. Nu ska jag försöka få busråttorna i säng

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards