Alla inlägg under juni 2014

Av Elin Eklund - 1 juni 2014 15:38

Så fantastiskt underbart och kul att få åka till Göteborg med bästa Charlotte och Linda för att gå på Anna och Mats bröllop. Vi hade en så otroligt rolig helg som jag kommer bära med mig länge. Så mycket skratt och glädje.
Vackra brudparet

Bästa tjejerna

Av Elin Eklund - 1 juni 2014 15:35

Det var fullt ös sista veckan på jobbet. Mycket jobb både för mig och Jocke. Jag hann med ett nattstopp i Dhaka

Sen hann jag faktiskt med att baka en tårta till Melvins 2-års kalas. Hade lovat mig själv att inte baka i år eftersom det var tusen andra bollar i luften men i sista minuten lyckades jag få till en super god gluten fri maräng tårta. Uppskattad av många, tack och lov

Sen blev det ett par jobb dagar till innan mormor kom och jag äntligen fick börja min 2 månaders semester, tjo ho!

Av Elin Eklund - 1 juni 2014 15:29

Så nu har Melvin fyllt 2-år och det firades med kalas såklart. Sång och paket på morgonen sen blev det kalas på eftermiddagen med våra närmsta vänner. Tänk vad fort tiden går. Min lilla söta bebis är ingen bebis längre

Dagen efter blev det ännu mera kalas men den här gången var det Melvins kompisar och deras nanny's som kom på kalas

Fullt ös på småtjejerna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards