Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Elin Eklund - 16 januari 2014 15:36

Känner mig mest som en skrik mamma just nu. Precis en sån där som jag inte ville bli så hur gör man???? Barnen bara bråkat om allt just nu. Så fort M är nöjd och glad så går T dit och retar upp honom. Antingen genom att ta det han har, slå honom eller vifta det hon håller framför näsan på hon och sen springa därifrån. Båda är precis lika bestämda och kräver både det ena och det andra. Som tur är är de ju världens sötaste så man glömmer så fort de är snälla och lugna igen och tycker man överdriver eller bara inbillar sig. Den här bråkas det om flera gånger per dag

M har slutat sova i sin spjälsäng också så läggningarna är inte heller så roliga just nu för att inte tala om nätterna.

Idag drog vi iväg på kamelrace efter skolan för att livs upp stämningen och det var lyckat. Båda barnen diggade kamelerna men nu sitter jag här med två trötta barn som jag inte vet vad jag ska göra av??? Over and out, dags att ta tag i nattningen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards