Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Elin Eklund - 14 mars 2014 13:03

Då var man här igen. Sist var i november så det var ett tag sen sist. Den här gången kryllar hotellet av säkerhetsvakter. Det är någon världs cup i cricket i Bangladesh och det bor tydligen landslag här på hotellet. Jag mötte nyss några från Afghanistans landslag. Det är verkligen ett fattigt land. Det är svårt att förklara hur det ser ut det är bara grått och smutsigt och sopor överallt.

[Bild]

[Bild]

Jag har precis kommit till aka från gymmet. Strömmen har gått ett x antal gånger under dagen och jag funderade på vad som händer om man springer på ett löpband och strömmen helt plötsligt går och det blir tvärstopp. Slår man halvt ihjäl sig? Tur för mig att den inte gick när jag sprang. Här kommer en bild på gymmets tak som jag inte lagt märke till tidigare

[Bild]

Ser ut som man är i en källare när man i självaverket är på 15:e våningen. Jag ska strax gå och äta middag med resten av besättningen, jag är grymt hungrig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards