Alla inlägg den 20 september 2014

Av Elin Eklund - 20 september 2014 12:53

Känner mig helt slut efter 3 långa arbetsdagar. Moskva, Chittagong och Lahore varav de två sista flygningarna gick från våran andra bas Ras Al-khaimah som ligger ca 1,5 timmars bussresa bort från jobbet. Ledig idag men imorgon väntar en ny 12 timmars dag till Nairobi. Sen är jag ledig 2 dagar så då kan vi förhoppningsvis hämta nya bilen. Jocke åkte imorse och är borta 3 dagar. Känns så tomt utan honom hemma men som tur är har jag Ann. Känner mig så glad att jag har henne för jag gillar inte att vara ensam. Idag har vi haft fullt med barn här hemma. Kul för barnen med mycket kompisar. Nu ska jag hjälpa tjejerna att bygga en koja.

Av Elin Eklund - 20 september 2014 12:44

Just nu har jag hemlängtan. Till Sverige, såklart!Tror att det mest beror på den här evighets sommaren som aldrig vill ta slut. Vet att det känns lika jobbigt varje år och det är inte förens i mitten på oktober som det vänder. Sitter nu på väg hem från Moskva. Det var så härligt att få andas lite kall luft. 13 grader och strålande sol, så underbart. Men om 4 timmar landar jag i ett 38 gradigt Dubai klockan åtta på kvällen. Idag har vi, eller rättare sagt Jocke skrivit på de sista papprena för bilen så nästa vecka borde den komma. Inget dagis har det blivit för M men funderar lite fram och tillbaka. Vet inte alls vad jag vill? Känns så svårt. Han måste ju gå innan han börjar skolan nästa år men frågan är om vi ska vänta till efter jul? Samtidigt som det kanske är bäst att börja redan nu för jag antar att desto äldre han blir desto svårare. Får prata med Jocke ikväll och se vad han tycker. Nu ska jag äta lite frukt ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards