Alla inlägg under oktober 2015

Av Elin Eklund - 18 oktober 2015 20:01

Efter ungefär 8 månaders plugg, prov, simulator pass och linetraining så blev Jocke tillslut klar med sin träning och är nu utcheckad kapten på 777:an. Så otroligt bra jobbat! Du är bäst!!!

Av Elin Eklund - 10 oktober 2015 19:09

idag fyllde Jocke år. Jag har varit ledig och Jocke kom hem till lunch. Det blev tårta och paket

Sen åkte vi och testade en tapas restaurang tillsammans med familjen Annwall. Super god mat och roligt för barnen ha med några kompisar. Tyvärr var det på gränsen till för varmt att sitta ute. Vi kämpade på och satt med stora fläktar men det var i det varmaste laget. Känns som jag blivit mer känslig sista tiden eller så är det att jag är så grymt less på värmen. Det är väldigt fuktigt just nu och det gör att man svettas extra mycket. Det blev en lyckad avslutning på födelsedagen.

Det var 3,5 år sen vi var här i wafi och åt middag sist. Helt galet vad tiden går fort!

Av Elin Eklund - 8 oktober 2015 06:06

Fast jag kände mig mer död än levande igår kväll klockan 23 när larmet ringde så hittar man alltid ett sätt att orka. En lång dusch och en stor kaffe så lyckades jag vakna till liv och åka till jobbet även inatt. Nu har jag precis kommit fram till crew hotellet i Dhaka. Lite frukost sen sova några timmar innan jag ska försöka masa mig till gymmet. Nu har jag bestämt mig, nu är deT dags att ta tag i träningen igen. Jag vet iallafall åt vilket håll Mecka ligger.

Av Elin Eklund - 7 oktober 2015 12:03

från en morgon flight till Karachi. Gick upp klockan fyra imorse så känner mig rätt seg. Bara att bita ihop men tyvärr måste jag iväg igen vid midnatt så inte så lång vila idag. Skulle egentligen behövt masa mig till gymmet men det finns ingen energi alls till det heller. Istället ska jag försöka ge mig ut på jakt efter en Beduin dräkt till Tindra som hon ska ha nästa vecka i skolan men vart hittat man en sån? Nästa vecka måste jag komma igång med träningen. Jag mår verkligen inte bra av att inte röra på mig men efter att ha jobbat som en galning sen jag kom hem i somras så har det helt enkelt inte funnits varken ork eller lust.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards