Alla inlägg den 25 november 2016

Av Elin Eklund - 25 november 2016 14:32

I onsdags gick jag min första 9 håls runda på golfbanan. Jag började lite trögt men efter 4:e hålet så började det flyta på helt ok. Det var väldigt svårt men kul att äntligen få prova på att spela "på riktigt". Som tur är var det lungt på banan så ingen stress vilket underlättade.

Kvällen avslutade vi på Nobu. Vi har tänkt gå dit i så där 5 år nu så det var kul att vi äntligen lyckades ta oss dit.

Vi satt ute i den mysiga trädgården. Det var super god mat och trots 7 rätter glömde jag ta kort på alla utom den sista.

Det kanske inte ser så inbjudande ut men detta var Jockes favorit. Jocke hade nämt vid bokningen att vi firade nåt så de bjöd på en god efterrätt. Edit och Kenneth som också var med såg helt chockade ut ;-) Det var nämligen våran bröllopsdag tidigare i veckan men då var Jocke borta på jobb. Vi blev själva överraskade eftersom vi också redan hade glömt bort den men kul avslutning på en super god och trevlig middag. Deras japanska mojitos var också en riktig hit!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards