Alla inlägg den 2 januari 2017

Av Elin Eklund - 2 januari 2017 20:38

Jag och Agnes åkte in till stan och shoppade lite på Nacka forum innan vi åkte hem till Anna på tjejmiddag. Så kul och mysigt att få en hel kväll med gamla vänner. Jag saknar dem verkligen och uppskattar när vi får chansen att ses. Vi sov över och fick även äta en mysig frukost tillsammans innan jag och Agnes for till Ersta där hon skulle ta några prover. Väl hemma igen laddade jsg om och mormor, jag och barnen åkte in till stan och hälsade på morbror Simon. Spännande och kul tyckte barnen.

Vi åt middag på Pong, en av Tindras favorit restauranger i Sverige. Vår sista dag började med skattjakt tillsammans med morfar i skogen.

Spännande och kul tycke barnen och de hittade skattpengar, 35kr var. Nöjda och glada över skatten åkte vi ner på stan för att se filmen Sing på gröna ladan. Medans mormor hämtade ut biljetterna så matade vi ankorna nere vid Strandvägen.

Melvin älskar verkligen alla slags djur och han var väldigt rättvis när maten skulle fördelas. Sista kvällen blev en lugn kväll hemma med Lasse Maja på tvn. Jag laddade för packningen som gick över förväntan även om allt inte kom med. Resan hem gick bra. Tindra satt bredvid Linnea och jag och Melvin hade fönster plats. Riktig lyx för Melvin som aldrig får sitta vid fönstret så det var kul. Vi kom inte i säng förens klockan tre på natten så en bra uppladdning för nyårsafton. Vi hade en gemensam fest med några svenska familjer och Jocke åkte och jobbade strax efter 12-slaget. Det var första året som barnen var vakna så vi gick ner och såg fyverkerierna på Burj Khalifa på avstånd. Där skålade vi in det nya året

Av Elin Eklund - 2 januari 2017 20:20

Vilken glädje det var att få vakna upp och mötas av det här

Det snöade sånna där stora snöflingor som på film, så vackert. Jag och barnen skyndade oss ut för att få leka lite i snön.

Vi älskar att vara ute och leka i det friska vädret.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards