Alla inlägg den 19 maj 2017

Av Elin Eklund - 19 maj 2017 18:23

direkt efter Melvins kalas for vi till Tindras först gymnastik tävling. Förra året låg hon sjuk och missade tävlingen men i år så kunde hon vara med. Hon kammade dessutom hem 2 guld av 2 möjliga!!! Så otroligt duktig!!! Det var en lång eftermiddag och jag visste att hon hade höga förväntningar på sig själv så pressen var stor.

Så nu är vi alla trötta efter en lång men super rolig dag. Så stolt över båda mina små älsklingar!

Av Elin Eklund - 19 maj 2017 18:15

Idag hade vi kalas för Melvin som fyller 5år nästa helg. Vi passade på innan Ramadan startar.

Det blev jätte lyckat och Melvin var så glad. Så otroligt roligt att alla klasskompisar kunde komma utan 2 stycken. De har verkligen en bra sammanhållning i hans klass och alla barnen är så bra kompisar. Självklart kom även svenska gänget också, inget kalas utan dem.

Av Elin Eklund - 19 maj 2017 17:42

Nu sitter jag på planet hem efter några rolig dagar i Horsham. Det tog mig 6 år att komma tillbaka men det kändes som jag var där igår. Jag har promenerat, shoppat, ätit och träffat några kompisar. Så fantastisk kul har det varit. Jag saknar verkligen England och Horsham. Jag gick förbi vårat hus och allt var sig likt. Jag är säker på att mammas gardiner satt kvar i fönstret på övervåningen. Eller?

Älskade boots! Så många timmar jag spenderat där ;-)

Det som slog mig mest var att allt är så otroligt billigt jämfört med Dubai. Framför allt maten, vissa saker är 4,5 eller tom 8 gånger så dyrt i Dubai. Jag blev nästan galen och ville köpa allt som jag aldrig unnar mig att köpa hemma. Vi passade på att inhandla lite födelsedagspresenter till Melvin och en massa annat kul. Väskorna är sprängfulla och Jocke oroar sig att hans inte kommer hålla hel vägen hem. Nu ska det bli kul att komma hem till barnen och imorgon blir det fullt ös. Vi börjar med Melvins kalas sen åker vi direkt till Tindras första gymnastik tävling. Jag saknar barnen och längtar hem nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards