Alla inlägg den 2 december 2014

Av Elin Eklund - 2 december 2014 18:53

Idag mötes jag av en hund när jag klev ombord?

Ja, vad säger man? Vi firade national dagen även på jobbet fast på ett lite annorlunda sätt. Annars var det en lugn lagom lång dag till Medina. Fin inflygning och häftigt med alla små toppar som stack upp i öknen. Svårt att fånga på bild men jag försökte iallafall

Imorgon bär det av till Moskva och snön :)

Av Elin Eklund - 2 december 2014 06:42

Här firar vi nationaldagen ordentligt genom att stänga skolor och kontor i tre dagar. Så Tindra är nöjd, första lediga dagen av fem idag. Själv ska jag strax åka till jobbet. Jocke kom hem för ett par timmar sedan efter nattflygning så han passar på att sova lite medans barnen är ute och leker med Ann. Det är tur att vi har mycket barn runt omkring så även om vi jobbar finns det alltid någon som vill leka. Våran lilla söta grannkatt Nelson verkar ha blivit övergiven av sina ägare som flyttade härifrån i fredags. De sa att de skulle ta med katten men nu har de flyttat och Nelson är kvar. Känns så konstigt att de skulle lämnat honom eftersom de har tre katter, två hundar och en kanin. Med så många djur borde man gilla sina djur och inte bara lämna en katt helt ensam. Just nu håller vi på att försöka få tag på deras maid som kanske vet vad som hänt. Så tills dess får han mat och vatten av oss. Men om det nu är så att de lämnat honom måste jag ta med honom till veterinären och kolla så han är frisk och kry. Så sorgligt om de lämnat honom med flit!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards