Alla inlägg den 3 december 2014

Av Elin Eklund - 3 december 2014 20:09

Tindra som så gärna önskar sig en kanin kanske får en katt istället. Tydligen hade Nelsons familj inte hittat honom när de flyttade så de hade lämnat honom. Fråga mig inte hur man kan göra så? Man kan ju inte bara lämna en stackars katt helt ensam utan mat och vatten. Så hemskt! Som tur är gillar vi ju Nelson i våran familj så vi har tagit hand om honom så gott vi har kunnat. Ann ger honom mat och vatten och lite omvårdnad och kärlek. Nu väntar vi på besked om de ska komma och hämta honom eller om han får stanna kvar hos oss. Eftersom jag är allergisk så får han bo ute men Ann har sagt att han kan få bo inne hos henne när sommaren kommer och det blir varmt. Han är ju mest ute så det kommer säkert fungera. Problemet just nu är att de åker runt i området och "rensar" upp hundar och katter som driver runt. Jag vet inte hur de avgör om djuren tillhör någon familj och Nelson som vägrar halsband kan ju bli tagen för en hemlös katt. Så nu håller jag tummarna att ingen tar stackars Nelson.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards