Alla inlägg den 11 april 2014

Av Elin Eklund - 11 april 2014 17:48

och två jobbnätter senare. Dagarna i Sverige var helt fantastiska! Det blev en tur till Skansen tillsammans med kusinerna i vårsolen

Jag hann även med en sprit fest med mina gamla vänner från Sigtuna som firade att vi fyller 39 i år. Så kul att få träffa alla glada tjejer som ger en massor av energi. Det är så sällan jag får chansen att träffa mina tjejkompisar så jag är glad att jag tog mig i kragen och åkte in till stan trots tröttheten. Sista dagen hemma regnade det tyvärr. Vi åkte ut till Vaxholm för att hälsa på farmor. Vi hade tänkt ta en mysig tur ner på stan men det blev att plocka fram regnkläder och ge sig ut till lekparken. Det är tur vi kan ärva kläder från kusinerna för annars hade det varit jobbigt.

På hemresan fick vi sällskap av Nellie och Viggo, Martins kusiner som åkte ensamma för att hälsa på i värmen på deras påsklov. Så vi fick en super lugn flygresa när Nellie tog hand om Tindra hela vägen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards