Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Elin Eklund - 3 augusti 2014 07:38

Vart tog mina 2 månader semester vägen? Vi är nu tillbaka hela familjen i Dubai och jag har redan hunnit jobba två nätter. Delhi och Jaipur och jag har lyckats klara mig undan oväder och monsunregn. Trött är väl bara förnamnet och tråkig start såklart på en lång semester med nattjobb men inte mycket att göra åt. Både Tindra och Melvin var glada över att vara hemma. Tyvärr är inga av deras kompisar här så Tindra tycker det är lite tråkigt och vill leka med en kompis. Hur fixar man det i ett öde bostadsområde? Alla har ju flytt landet och ingen är tillbaka förens i slutet på augusti. Martin är här men han vill mest vara hemma och Tindra vill så gärna att någon ska komma hit och hälsa på. Hoppet ligger nu hos Jockes kompis som är själv här med sina barn. Med lite tur så kanske Tindra och hans dotter Alva kan komma överens och gilla varann. Jag håller tummarna!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards