Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av Elin Eklund - 9 augusti 2014 09:42

Idag, just nu faktiskt skulle jag sitta och svettas i simulatorn. Tyvärr blev det ramaskri när jag skulle förnya mitt flygmedical och man kunde nästan tro att jag höll på att dö enligt doktorn. Han blev helt galen när han såg min svullna såriga hals och skulle ge mig alla möjliga sprutor men jag blev helt knäckt och vågade stå på mig och säga ifrån. En antibiotika spruta kan jag ta för att förhoppningsvis påskynda tillfrisknandet men voltaren injektion känns ju kanske inte helt nödvändig. Der finns ju tabletter! Jag fick tillslut åka hem utan medical, för det tog han men med 5 sprutor istället. Allt är så konstigt här. Igår gick jag till min lokala vårdcentral där jag var första dagen jag blev sjuk och istället för mina 5 sprutor får jag ta 2 booster med antibiotika. Första igår och andra idag. Känner mig betydligt bättre idag och nu är jag på väg att bli frisk, äntligen. Imorgon måste jag tillbaka till den där skräködlan till flygdoktor och bli released for flying....

4:e besöket på 5 dagar. Bort alla jobbiga bacillusker, jag vill bli frisk!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards