Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Elin Eklund - 16 februari 2015 10:17

jag skrev på bloggen. Det blev helt enkelt lite mycket ett tag. En snabb uppdatering. Mormor och morfar åkte hem och det blev tyst och tomt i huset. Ann kom hem efter sin semester några dagar efter de åkt och barnen blev super glada. Framför allt Melvin. Han fick tillbaka sin park kompis och de trivs så bra ihop. Vi har jobbat på både jag och Jocke och härom dagen var det dags för mig att gå in i simmen. Jag kände mig rätt pressad innan då jag vet att de inte alltid är helt schyssta plus att jag körde två nattpass. Jocke var såklart borta så alltid svårt att hinna med allt. Vill vara med barnen samtidigt som jag måste försöka plugga och sova för att hålla mig vaken hela natten. Det gick iallafall bra och det var så skönt när det var över. Tindra har lov den här veckan så vi passade på att åka till Abu Dhabi några nätter. Precis vad vi behövde. Känns som jag och Jocke knappt sett varann de senaste veckorna. Vi har haft det helt fantastiskt kul och mest hängt vid poolen och lekt på stranden.

Melvin tar en tupplur i skuggan

Till barnens stora förtjusning så fanns det två vattenrutschkanor, en big och en small ;)

Lite tur hade vi när vi upptäckte att Red Bull Air Race höll på två dagar och vi hade bästa utsikten från våran Hotel strand

Nu ska vi njuta några timmar innan vi rullar hemåt mot Dubai igen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards