Alla inlägg den 26 februari 2015

Av Elin Eklund - 26 februari 2015 18:46

Det har varit några intensiva dagar sen vi kom hem. Första dagen åkte vi hem till kusinerna och var barnvakt. Jag gick på bio och såg Paddington med alla tjejerna. Kul men spännande film för en 5 åring. Sen blev det pulled pork till middag som morfar hade med sig med nybakade baguetter. Han är grym på att laga mat och alla kusinerna älskar hans mat. Båda barnen somnade på vägen hem och för dem var det ju mitt inatten så det var inte så konstigt. Dagen efter kom alla kusinerna hit. Fullt ös igen med 5 vilda barn i huset. På förmiddagen gick jag ut en sväng med Tindra och Wilma så det fick springa av sig lite.

Sen blev det lunch hemma innan vi gick ner på stan allihopa. Tjejerna fick åka buss själva och jag och mormor promenerade i det fina vädret med små killarna. Vi matade ankor

Sen tog vi bussen hem

Idag blev det buss och tåg utflykt till Sollentuna centrum. Ny vantar och varsin hjälm inhandlades inför nästa veckas skidäventyr.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards