Alla inlägg den 27 april 2015

Av Elin Eklund - 27 april 2015 20:47

Idag åkte T skolbuss för första gången. Nu när värmen är här så har vi bestämt att hon får åka buss hem på eftermiddagen. Vi kan fortfarande cykla på morgonen så just nu räcker det med hämtning. Det kändes jätte konstigt att inte behöva åka till skolan utan bara gå ut och vänta på bussen. Det var så kul när den rullade in på våran gata och min stolta tjej klev av.

Vi hade laddat för att ta med Nelson till Veterinären direkt när T kom hem. Men det gick inte som planerat. Han ville självklart inte gå in i buren utan blev rädd och började klösas. När vi väl fått in honom lyckades han få upp dörren och försvann snabbt som tusan. T blev helt förkrossad. Hon hade laddat för det här besöket länge och besvikelsen var stor. Imorgon natt åker jag iväg på jobb och är inte tillbaka förens på fredag. Jag undrat om jag kan övertala Jocke att åka till veterinären? Nu hostas det för fullt så får se hur mycket sömn det blir inatt?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards