Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Elin Eklund - 6 maj 2015 07:24

Nu måste den dåliga trenden vända! Jag har accepterat att jag inte kan åka hem på våran reunion från högstadiet. Jag har även accepterat att jag inte kommer kunna åka hem i huvudtaget i maj. Med endast 7 lediga dagar på hela månaden blir det svårt nog att återhämta sig. Att försöka åka hem då känns inte som någon bra idé. Jocke åkte till Sverige imorse. Förhoppningsvis kan han fixa det mesta på banken i eftermiddag så får han ta med sig mina papper hit så jag också kan skriva på. Vi får ju våran lägenhet 1 juni. Larsson är kvar en dag till och idag är hans födelsedag. Själv har jag standby så om jag inte blir utringd så blir det tårtkalas i eftermiddag. Igår gick jag till chefen igen och påminde om min ansökan om tjänstledigt i sommar. Nu håller jag tummarna att jag får det beviljat. Jag behöver en break mer än någonsin. Hela familjen skulle må bra av lite lugn. Känns inte så kul om barnen ska behöva åka fram och tillbaka mellan Sverige och Dubai i sommar så snälla snälla någon med makt gör så jag får ledigt!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards