Alla inlägg den 7 maj 2015

Av Elin Eklund - 7 maj 2015 18:32

glömde ju lägga ut bild på den fina tårtan som Larsson fick igår av mig och barnen. Vi fick som tur var sällskap att äta upp tårtan av familjen Linde.

När min standby gick ut igår kväll klockan sex så firade vi med en kall

Av Elin Eklund - 7 maj 2015 18:29

Har såklart blivit sjuk igen. Helt galet! Har haft ont i halsen/bihålorna/öronen sen i julas mer eller mindre. Nu är det en annan typ av halsont, inte halsfluss utan det känns mer som jag har ett sår långt ner i halsen typ luftrören. Jag hade precis så här i mitten på december kom jag på nu sen blev der bara värre och värre...Men den här gången måste det försvinna fort. Jag väntar fortfarande på besked angående min tjänstledighet i sommar. Jag pendlar mellan hopp och förtvivlan. Ena sekunden känns det som det kommer lösa sig medans nästa känns allt helt hopplöst, jag orkar snart inte vänta en minut till. Är helt besatt av att kolla mailen och glor på min telefon hela tiden. Måste försöka sluta vänta men det är ju omöjligt. Jag pratade med chefen i tisdags morse och om han gått vidare med min förfrågan så borde det vara klart vid det här laget. Jag misstänker att han glömde bort det samma sekund som jag lämnade kontoret. Nu är det helg här så nu måste jag släppa det till nästa vecka.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards