Alla inlägg den 5 december 2017

Av Elin Eklund - 5 december 2017 11:55

Nu är vi hemma i Dubai igen. Det blev en hektiskt förmiddag innan vi checkade ut från hotellet. Vi hittade en riktig Amerikans sylta för vår sista frukost.

Efter en riktigt stabbig frukost gav vi oss ut på stan för lite shopping innan hemresan. Det märktes att det var helg och det var super mycket folk ute på stan. Jag hittade de sista julklapparna och skyndade mig sen till hotellet för att hinna packa alla väskor. Resan hem gick bra trots sina dryga tolv timmar. Vi hängde i baren med våra matchande pyjamasar, drack cosmopolitan och åt macaroons.

Väl hemma igen var det 1:a advent och adventsljusstakarna plockades fram och vi åt hembakta pepparkakor och drack glögg. Men nu känner jag att jetlaggen börjar smyga sig på. Känner mig helt yr idag men måste hålla mig vaken tills Tindra ska hämtas på gymnastiken ikväll klockan halv sju. Men först ska jag hämta hem Melvin som varit på skoldisco. Han var väldigt förväntansfull så hoppas han haft kul.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards