Alla inlägg den 23 oktober 2018

Av Elin Eklund - 23 oktober 2018 12:27

Igår spenderade vi förmiddagen på Volcano Bay, universals nya vattenland. Coolt ställe med en massa roliga vattenrutschkanor som även jag gillade. Men favoriten var en wild river. Super kul tyckte barnen och man for verkligen fram i vågorna. Alla behövde ha flytväst och tur var det för det gick lite vilt till emellanåt.

En annan favorit var kanonen som gick genom berget. Det värsta var att vissa var extremt höga så för en höjdrädd som mig blev det riktigt läskigt att köa upp till toppen.

Vi avslutade dagen med några åk på The revenge of the Mummie, Melvins favorit även om han knappt vågade titta visa stunder. Sista åket för dagen blev Hulken för mig! Helt galet att jag vågade men tyvärr blev jag helt galet åksjuk och det tog många timmar innan jag återhämtade mig. Men nu har jag iallafall åkt en riktig bergochdalbana med ca åtta looper.

Sen blev det middag på Hard Rock café, där de missade våran beställning och vi fick vänta i över en timme på maten medans våra bordsgrannar kom och gick utan att vi fick någon mat. Som tur var höll barnen uppe humöret efter en lång dag. Trots det var vi väldigit glada när vi äntligen fick gå hemåt igen. Som vanligt sov hela familjen vid åtta tiden men nu är det snart dags för ännu en dag i parkerna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards