Alla inlägg den 18 juli 2014

Av Elin Eklund - 18 juli 2014 20:13

Bara några dagar kvar på ön för i år. Skönt tycker jag men min lilla 5-åring känner något helt annat. Hon har svårt att slita sig och skulle kunna stanna här forever känns det som. Melvin stormtrivs också och diggar sin kusin Emil. Men man får passa sig för de gillar att rymma

Snabba är de och väldigt samspelta. Kul, för de är ju trots allt bara 2-år

Det blev bad ich lunch på Tofta gården. Melvin dissade stora poolen men bebis poolen var varm nog för min lilla bus. Sen drog Tindra, Wilma och mormor iväg på cirkus och vi passade på att cykla ner till Nymans och den årliga pizzan med en kall öl i kvällsolen

Av Elin Eklund - 18 juli 2014 16:20

Det blev en hel dag i Visby igår. Först shopping och lunch med mormor sen kom Jocke och barnen in. Melvin fick äntligen åka blåa tåget från österport. En riktig höjdare för en liten busig 2-åring

En sån otroligt vacker stad och jag upptäcker nya saker jag vill göra hela tiden. Sen blev det glass och lek innan vi for hemåt

Väl hemma kom kusinerna på att de ville tälta så det var bara att klia sig i huvudet och försöka sätta upp tältet

Tillslut kom det upp och mormor läste saga för alla tre tjej kusinerna medans Tindra somnade kom Tilde och Wilma på att de ville gå hem. Så jag kröp in och sov där tillsammans med Tindra och mormor. Det var inte igår jag sov i tält, ganska mysigt men även lite läskigt och spännande :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards