Alla inlägg den 25 augusti 2017

Av Elin Eklund - 25 augusti 2017 22:42

Imorgon är det dags att packa ihop oss efter två månader här hemma. Känslan är alltid att jag inte har så mycket bagage sen står jag här i ett pack kaos och blir helt snurrig av alla saker. Vi har iallafall haft några sköna dagar här i Sigtuna sista veckan. Igår blev det en riktigt fin sommardag och vi tog en långpromenad med barnen ner till favorit lekplatsen sen besteg vi lokala slalombacken på vägen hem.

Barnen kämpade på trots att det blev en ganska lång promenad hem. Jag tog en cykel tur på eftermiddagen och barnen stannade hemma med mormor och lekte. Idag åt vi lunch med Charlotte och shoppade lite på rean. Det blev lite kalas middag sista kvällen och Melvin höll på att spricka av glädje över pepperoni pizzan som han och Tindra skulle dela på till middag. Han som aldrig gillat pizza älskar tydligen det nu. Han har börjat äta betydligt fler saker den här sommaren. Han har dessutom slutat med välling! Min lilla pojke börjar bli stor :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards