Alla inlägg den 7 augusti 2015

Av Elin Eklund - 7 augusti 2015 23:44

Full rulle idag då jag och barnen cyklade ner på stan imorse för att klättra lite och spela minigolf. En fin solig sommarmorgon nere vid strandpromenaden

Jag och Tindra passade på att äta lunch på valvet, barnsallad som är en av Tindras favoriter när hon är i Sigtuna. Vi satt ute i solen och njöt av det fina vädret. Sen cyklade vi hem där kusinerna väntade på oss. Vi gick direkt till badet men med många olika viljor så blev det mest sura miner. Väl hemma igen så kom tjejerna igång och började leka. Sen kom hela familjen Hvitman, mammas lillebror Håkan med fru och deras 3 pojkar.
Mina kusiner som jag aldrig hinner träffa när jag är hemma. Det var verkligen kul att alla var lediga och kunde komma och det blev en fin kväll så vi kunde sitta ute till sent. Nu sover barnen söt och det är dags att hoppa i säng även för mig.

God mat och lite bubbel :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards