Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Elin Eklund - 11 augusti 2015 23:13

Så, då var man 40år! Helt sjukt, jag börjar bli gammal. Vi har iallafall haft en toppen dag. Efter Melvins tupplur och min lilla lugna stund när resten av gänget var på delfinshow

så gick vi till Bamselandet. Melvin ville åka mera bilar och Tindra ville åka godiståget igen.

Självklart såg vi även Bamse teatern igen. (Tjejen i gråkofta är Carina Berg ;)

Jag och Tindra spelade på choklad hjulet och gissa om vi blev glada när vi vann den här

På väg tillbaka så klappade vi getterna igen och klättrade på träden

Lite mer tigerspan

Tillbaka på hotellet så passade jag och Tindra på att bada lite innan middagen medans Melvin och mormor gick till lekrummet

Vi avslutade kvällen med en god middag och barndisco. Båda barnen stupade i säng ikväll utan saga. En lyckad och rolig födelsedag. Det enda vi saknade idag var pappa Jocke men jag fick iallafall vackra blommor.

Av Elin Eklund - 11 augusti 2015 14:15

Imorse satsade vi på att bara först på safarin och vi lyckades. Sån tur med bara några minuters kö. Spännande att få se alla djuren

Sen gick vi vidare till apberget och elefanterna

Sen hittade vi den roliga lekplatsen, kulmården. Här skulle barnen kunna leka en hel dag.

Nu sitter jag och tar igen mig medans Melvin sover middag och Tindra, mormor och morfar är på delfinshow. Skönt med några lugna minuter.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards