Alla inlägg den 29 augusti 2015

Av Elin Eklund - 29 augusti 2015 21:17

imorgon är det Tindras sista dag på sommarlovet. På måndag är det dags att börja year 2. Hon längtar nu och är spänd över att få träffa sina nya fröken. Skoluniform, skor, ryggsäckar och allt är klart nu inför skolstarten. Tindra var tvungen att köpa en ny väska eftersom de infört förbud på ryggsäckar som kan användas som rullväska. Vi hade såklart köpt en sån så det var bara att köpa en till utan hjul. Melvins första dag är den 3:e september så han har några dagar kvar på sitt sommarlov. Ska bli skönt att komma igång igen med skolan nu när både jag och Jocke jobbar så mycket. Tycker ändå att vi lyckats roa barnen rätt så bra de här sista veckorna. Idag var det fullt hus med grannbarn som kommer över och lekte och åt lunch. Det är verkligen tur att barnen har så många kompisar att leka med. Själv hade jag en lång arbetsdag och var både i Teheran och Muscat. Imorgon har jag min sim, alltid likajobbigt innan det är avklarat. Vacker vy på väg till Muscat ikväll

Nu ska jag försöka bli bättre på att blogga igen. Har varit lite mycket den sista veckan men nu så ska jag komma igång igen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards