Alla inlägg den 13 februari 2017

Av Elin Eklund - 13 februari 2017 12:26

Jag glömde bort bilderna på pannkaks maskinen så här kommer de :-)

Av Elin Eklund - 13 februari 2017 12:08

Idag var det dags att checka ut från vårat mysiga hotell mitt i stan. Målet var att gå upp i tid så vi hann äta hotell frukosten och försöka komma i takt med tidsomställningen. Barnen somnade vid 23-tiden och sov hela natten. Jag hade svårt att somna och låg och vred på mig till strax efter 2 men tillslut somnade även jag. Det fanns en pannkaksmaskin på frukosten. Hur coolt var inte det? Det har jag aldrig sett tidigare. Melvin åt mer än han gjort på alla dagar hittills så även han fyllde på med lite ny energi imorse.

Efter frukosten tog vi färjan över till Luna Park, ett tivoli mitt i stan. För en gångs skull har vi lite tur och det är nästan folktomt. Vi brukar alltid pricka in värsta dagarna med folkrekord i vanliga fall så det här känns riktigt lyxigt! Barnen åker karusell efter karusell, så kul.

Manuel hämtade upp oss på hotellet efter jobbet så nu är vi på Bondi beach tillsammans med Mia och hennes familj. Det blev en mysig bbq på deras altan och nu ska vi försöka få barnen till ro och komma i säng. Godnatt zzzzz

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards